× (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

'81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Lees meer
26-09-2019 08:36 #635288 door Justin Kiers
'81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms! is gemaakt door Justin Kiers
mods edit

Dit forum onderdeel is niet bedoeld om te adverteren, zie onderstaande link :)
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=1746


Een advertentie kan op de website worden geplaatst.
www.volvo300club.nl/advertenties.php

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2019 13:42 #983175 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Ik weet even niet waarom dit bericht veranderd is. Het betreft toch een link naar een 'externe' advertentie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2019 16:55 #983177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Louis;256112 schreef : Ik weet even niet waarom dit bericht veranderd is. Het betreft toch een link naar een 'externe' advertentie?


@Louis Het betrof een advertentie tekst zonder link naar een externe advertentie met een aantal foto's in de bijlage.
@JKiers heb je een link naar een advertentie? Kan ook gratis in de advertentie rubriek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2019 17:10 #983178 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!

Robert340;256116 schreef : @JKiers heb je een link naar een advertentie? Kan ook gratis in de advertentie rubriek.



Om even wat duidelijkheid te scheppen: dit is enkel van toepassing als de auto door JKiers zelf wordt aangeboden.
Als het inderdaad een externe advertentie betreft zoals Louis aangeeft, zal deze in de advertentierubriek (door mij) worden afgekeurd. Ook als in de advertentierubriek een inhoudsloze advertentie met enkel een link naar een externe site wordt geplaatst zal deze helaas worden afgekeurd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2019 20:54 #983181 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Toch vind ik het wel jammer dat het gewoon niet op het forum kan.

Eigenlijk doet elk forum dit, je kunt er dan ook makkelijk op reageren.
Behalve wij.

Had net deze 345 GLS gezien, echt een bijzondere auto.


Kunnen we het niet gewoon gezellig houden?
Lekker boeiend als iemand er zoiets op zet, zeker zoiets unieks als dit, dat mag best gedeeld worden vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
26-09-2019 21:20 #983182 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Ik dacht altijd het volgende;

Een eigen voertuig, accessoires of gezocht artikel plaats je op de advertentiepagina van de club, gewoon te benaderen via volvo300club.nl (en dus alleen voor leden).

En voor een voertuig die niet van jezelf is, die je ergens te koop hebt zien staan op Marktplaats, Autoscout, Facebook o.i.d. plaats je in een aangemaakt topic binnen de "Interessante advertentie gezien?" rubriek.

Toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2019 22:37 #983183 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Dat klopt helemaal Louis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2019 23:59 #983184 door Roderik Schaar
Beantwoord door Roderik Schaar in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Kan iemand vertellen waar we deze wagen nu kunnen zien? Was het misschien die in Italië met 45000 km die ik een paar maanden geleden hier meldde? Of een ander?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-09-2019 06:24 #983186 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Ik denk eigenlijk dat het hier een vergissing van de moderator betreft, dat het Robert340 misschien niet helemaal duidelijk is/was wat de scheiding tussen advertentierubriek en het forum is. Of dat hij wellicht de (foute?) aanname heeft gedaan dat de topic starter de eigenaar van de aangeboden auto is. We horen het vast nog wel van Robert340.

Zo blijkt maar weer hoe lastig het kan zijn om moderator te zijn, en dat het best wel een verantwoordelijk klusje is. Daarbij, moderators zijn ook gewoon mensen met hun eigen kijk op dingen en die zich kunnen vergissen.

Steven340;256120 schreef : Toch vind ik het wel jammer dat het gewoon niet op het forum kan.


Kan ik me in vinden Steven, al heeft een aparte advertentierubriek ook zijn voordelen. O.a. de vindbaarheid op zoeksites is er mee gebaat.

Louis;256121 schreef : Ik dacht altijd het volgende;

...

Toch?


Laat dat precies zijn hoe ik de advertenties in de advertentierubriek beoordeel, klopt helemaal dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-09-2019 07:03 #983187 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic '81er Volvo 345 GLS met bijzonder weinig kms!
Ik kreeg de indruk dat hij hem verkoopt names een vriend. Er was verder geen link of verwijzing naar waar de auto te koop stond, behalve een advertentietekst hier met foto's, dus daardoor deed ik de aanname dat dit topic de advertentie is.

Misschien is het een goed punt voor de nieuwe website, hoe advertenties daar werken en of we het niet kunnen samenvoegen: forum en advertenties. Want ik ben het zeker eens met Steven: op andere fora werkt dit uitstekend en dat is ook mijn persoonlijke ervaring.

@Bart Bedankt voor je feefback. Er stond geen link bij en ik nam aan dat dit topic de advertentie zelf was. Of hij nou eigenaar is of voor iemand een object in consignatie verkoopt dan maakt dat volgens mij geen verschil.
Er was geen externe advertentie genoemd. En je aanname dat ik mij vergis, dat betreur ik natuurlijk. Ik probeer naar de regels te handelen.

Ik stel voor dat de TS/OP (JKiers) een advertentie in de advertentie rubriek aanmaakt en hier een link plaatst of een link naar een externe advertentie, dus op de huidige manier.
En sorry als dit bot overkwam, dat is zeker niet mijn bedoeling geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets